Thursday, 05 March 2015 10:47 Технологија

Instagram годиниве работеше повеќе на развивање, отколку на профитирање, затоа не е чудно што Facebook го купи за милијарда долари...



Со тоа Facebook доби простор за усовршување на корисничкото искуство со апликацијата и самиот раст. Сега со 300 милиони активни корисници, Instagram е многу интересен сервис за огласувачите, кои попрво би платиле нивната порака да се прикаже пред луѓето низ цел с вет. Но, Instagram не сака да удира со глава во ѕид, затоа внимателно го одбира начинот на кој ќе се прикажуваат огласите на својот ѕид.

Овој пат Instagram за прв пат во историјата нуди да ставате линкови на огласот. Огласувачите сега имаат можност за додавање на повеќе слики во „carousel“, со помош на кој би можеле подобро да се раскаже приказната, без разлика дали се работи за познат бренд или хуманитарна организација, како на пример во видеото одоздола.  

Време е Facebook да ја врати својата инвестиција, а очигледно е дека ова се само првите чекори кон приходите, кои би можеле да им донесат прилично добра заработка на Instagram, односно Facebook.

A New Way for Brands to Tell Stories on Instagram from Instagram on Vimeo.

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...