ВИЦ

Се јавува плавуша на аеродром:

- Ало. Ме интересира колку трае летот од Скопје до Амстердам.

- Само момент - и велат од таму.

- Фала, пријатно.

ТОП ВИДЕО

  Метин Енимехмедов е момчето од Бугарија кој го воодушеви светот со неговите неверојатни изведби...

ДЕВОЈКА НА ДЕНОТ

Сабота, 14 Јануари 2012 10:30 Здравје
Повеќе оброци, помалку наслаги околу половината

Девојките кои имаат повеќе оброци и ужинки во текот на денот помалку се здебелуваат од оние кои јадат само двапати на ден, покажало неодамна објавено истражување на американски научници.


Студијата која следела 2.000 девојки за време од една деценија, дошла до претпоставки дека честите, а помали оброци и ужнки го одржуваат чувството на ситост и со тоа спречуваат девојките да се прејадат.

Прескокнувањето оброци не е начин да се ослободите од килограми, а ниту избегнувањето на ужинките, забележува Лорена Ричи од универзитетот Калифорнија која учествувала во студијата.

Набљудувањата започнале кога девојчињата имале девет или десет години и траеле една деценија. Во тој период на растење девојчињата кои јаделе пет или повеќе пати на ден добиле во просек 2,5 сантиметри помалку масни наслаги во пределот на половината од оние кои дневно јаделе три или помалку оброци.

Сепак, овие резултати не се доволни за ваквиот начин да се прифати како препорачлив за превенција на здебелувањето кај девојките, но и целокупната популација.

Алисон Филд, од Детската болица во Бостон, која не учествувала во студијата, смета дека таквите резултати можат да бидат последица и на генетиката, а додаде дека студијата не зела во предвид што девојчињата јадат. Сепак, не е исто ако често јадете моркови и јаболки и ако секој час јадете по едно чоколадо.

Bookmark and Share

Последно од оваа категорија

Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...

24FUDBAL.com.mk

Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...

Mobile24.mk

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pogo Swing
Baloon Flight
Rlax
Zombie Launcher
Demolition city
Batman

Hot & Sexy

Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...