ВИЦ
Ама се засрамив денес во градски... - Ми ја пикна еден раката в џеб, а јас внатре... ни денар. |
Среда, 18 Јануари 2012 11:06
Здравје
Магнезиумот го намалува ризикот од мозочен удар
Луѓето кои јадат храна богата со магнезиум, како што е зелениот зеленчук, оревите и гравот, покажа меѓународна студија, во која биле вклучени 250.000 луѓе...
Истражувањата на седум студии сумирани во "American Journal of Clinical Nutrition" ја покажува важноста на важноста на магнезиумот во храната, како и односот на магнезиумот и мозочните удари. Овој резултат е уште една потврда за важноста на здравата исхрана, која го вклучува зелениот зеленчук, особено листениот зеленчук, оревите, гравот и интегралните житарици. Последно од оваа категорија
Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...
|
24FUDBAL.com.mk
Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...
Mobile24.mkHot & Sexy
Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...
|































