ВИЦ

На некој човек од лудница му рекле дека ќе го пуштат ако направи добро дело.
Тој видел како некој човек се дави и го спасил. Се враќа лудиов во лудницава и им раскажува што направил.
-А каде е сега човекот ???
- Го обесив да се суши !

ТОП ВИДЕО

  Метин Енимехмедов е момчето од Бугарија кој го воодушеви светот со неговите неверојатни изведби...

ДЕВОЈКА НА ДЕНОТ

Среда, 25 Јануари 2012 12:27 Здравје
За да го намалите холестеролот јадете по малку, но почесто

Ако сте навикнати да јадете по три пати на ден и тоа здраво, но сепак имате висок холестерол или се грижите да не се појави, тогаш сигурно ќе ви биде корисно да знаете дека конзумирањето на помали порции храна повеќе пати дневно ќе би биде од корист...


Резултатите од новото истражување објавено во British Medical Journal, покажуваат дека кај луѓето кои се хранат шест и повеќе пати на ден, нивото на холестерол е барем со 5% пониско, отколку кај оние кои се хранат поретко.

Овие резултати остануваат непроменети независно од други показатели како индексот на телесната тежина, физичка активност, пушењето.

Според британските истражувачи, конзумирањето на големи количества на храна со поголема далечина во времето доведува до зголемување на нивото на инслулинот, што се одразува негативно на метаболизмот, вклучувајќи ги мастите и холестеролот.

"Намалување на холестерол за 5% може да звучи на многумина како незначителен факт, но е докажано дека тоа е доволно да го намали ризикот од кардиоваскуларни болести за цели 10%", дополнуваат британските научници.

Bookmark and Share

Последно од оваа категорија

Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...

24FUDBAL.com.mk

Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...

Mobile24.mk

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pogo Swing
Baloon Flight
Rlax
Zombie Launcher
Demolition city
Batman

Hot & Sexy

Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...