Четврток, 26 Јануари 2012 08:41 Здравје
Децата одбиваат да јадат?

Обидете се да им понудите колку што може пошарена храна...


Ако вашето дете одбива да јаде, понудете му што пошарени намирници, во различни бои, а во некои случаи помага и досетливо аранжираната храна.

Психолозите велат дека на децата ги привлечува оброк сочинет од намирници во шест различни бои. „Она што децата го сметаат за примамливо често многу се разликува од она што им е привлечно на возрасните. Ако вашето дете одбива да го изеде тоа што му е на чинијата, обидете се да го промените својот пристап“, порачуваат научниците од универзитетот Корнел.

Судејќи според резултатите од нивното истражување, детскиот апетит го поттикнуваат оброци во кои се употребени намирници во шест различни бои, а ефектот е уште подобар ако храната е аранжирана така што прави некои облици, цвеќе или срце, на пример.

Во истражувањето учествувале 23 деца и 46 возрасни личности, а на испитаниците им се покажувани фотографии од чинии со различни комбинации на храна.

Излегло дека на децата повеќе ги привлекуваат комбинации на намирници во различни бои, а шансите дека децата ќе изедат се што им е сервирано растат пропорционално со изборот кој им е понуден. Студијата покажала дека децата скаат оброци сочинети од намирници во шест различни бои, додека возрасните попрво би се одлучиле за „тробоен“ оброк.

Исто така, децата повеќе сакаат главниот дел од оброкот, месото или рибата, на пример, да им се наоѓа во делот од чинијата кој им е најблизу.

„Децата не само што сакаат во чинијата да има што повеќе бои, туку сакаат и главното јадење да им е ‘близу’, како и прилозите да формираат некои смешни облици“, вели доктор Брајан Вонсинк, кој бил шеф на истражувачкиот тим.

Немојте на децата храната да им ја сервирате на ист начин како и на возрасните. Сонце од моркови или срце од грашок можат да бидат едноставно решение за децата кои одбиваат да јадат.

Bookmark and Share

Последно од оваа категорија

Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...

24FUDBAL.com.mk

Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...

Mobile24.mk

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pogo Swing
Baloon Flight
Rlax
Zombie Launcher
Demolition city
Batman

Hot & Sexy

Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...