ВИЦ
Влетува мажот дома и вика: |
Сабота, 04 Февруари 2012 13:19
Здравје
Од млекото станувате попаметни
Само една чаша млеко дневно е доволна за да се зголемат умствените способности, соошти весникот "Дејли мејл", повикувајќи се на американските научници...
Научниците од универзитетот во Мејн открија дека шансите за успех на тестот за меморија и мозочни функции се пет пати повисоки за луѓето кои редовно пијат млеко. Зачувувањето на умствените способности е уште еден голем плус на млечните производи освен придонесот за здрави коски. Затоа научниците препорачуваат да се зголеми потрошувачката на млеко.
Последно од оваа категорија
Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...
|
24FUDBAL.com.mk
Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...
Mobile24.mkHot & Sexy
Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...
|

































