ВИЦ

Пудинг

Чак Норис го отвора фрижидерот и гледа дека пудингот се тересе, па му вика:
- "Смири се, дојдов по пиво!"

ТОП ВИДЕО

  Метин Енимехмедов е момчето од Бугарија кој го воодушеви светот со неговите неверојатни изведби...

ДЕВОЈКА НА ДЕНОТ

Вторник, 21 Февруари 2012 14:15 Здравје
Гладувањето преку денот го продолжува животот

Гладувањето преку денот го продолжува животот, докажаа американските научници...


Тие открија дека гладувањето ја заситува активноста на мозокот и истовремено помага за симнување на килограми. Националниот институт, ги истражувал процесите на остарувањето и соопштиле дека за целите на истражувањето на група животни им било давано минимално количество калории, неопходни за живеење, а резултатите покажале дека тие живееле до два пати подолго.

По тоа диетата била спроведена врз луѓе и се покажало дека таа го штити срцето, циркулацијата и мозокот против болести поврзани со стареењето како Алцхајмерова болест.



"Ограничувањето на калориите го продолжува животот и го штити мозокот, кардиоваскуларниот систем против заболувања поврзани со стареењето", изјави Марк Метсон, шеф на лабораторијата по неврологија на националниот институт.

Кај еден експеримент, група глувци биле хранети преку ден, а други добивале храна секој ден. И двете групи имале неограничен пристап до храна во деновите кога им било дозволено да јадат и на крајот конзумирале иста количина калории. Професорот Матсон открил дека глувците кои биле хранети преку ден, биле почувствителни на инсулин и требало да произведуваат помалку количество од него.



Високите количества на хормонот, кој се произведува, за да го контролира нивото на шеќер во крвта по јадењето, обично се поврзува со намалена мозочна активност и висок ризик од дијабетес. Потоа биле споредени резултатите на двете групи глодари. Професорот Матсон објасни дека диетата со ограничените калории го подобрува функционирањето на мозочните синапси.

Тоа се односите помеѓу мозочните клетки, кои го стимулираат создавањето на нови клетки и ги прават отпорни на стрес. Претходни истражувања открија дека гладувањето за неколку дена помага во борбата против ракот.

Bookmark and Share

Последно од оваа категорија

Уште од 1971 година Марта К. МкКлинток спровела истражување со кое се покажало дека...
Овие едноставни решенија дефинитивно може да ви помогнат да се ослободите од подочн...
Иако многу жени се искомплексирани поради големината на своите гради и би сакале по...
Ново истражување покажува дека и покрај бројните препораки од стоматолозите, луѓето...
Што појадовте денес?
Големата торба, високите потпетици, па дури и вештачкиот тен - сите овие елементи с...

24FUDBAL.com.mk

Дидие Дрогба ги негира зборовите на Јуп Хејнкес кој го нарече напаѓачот н...
Филип Лам вели дека откако го оствариле сонот да играат финале на домашен...
Тренерот на Баерн Минхен, Јуп Хејнкес го бодри својот тим да ја искористи...
Кристијано Роналдо смета дека е подобар фудбалер од Лионел Меси, а Реал М...

Mobile24.mk

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pogo Swing
Baloon Flight
Rlax
Zombie Launcher
Demolition city
Batman

Hot & Sexy

Дејзи сега ја започнува својата кариера на модел, а ако продолжи вака сигурно уште ...
Две Британки со бујни физички атрибути... Џоди и Сем ги здружија силите.
Тетовираната Арабела Драмонд и ги држи градите на Роси Џонс во најновата сесија за ...